dinsdag 12 mei 2015

Gitaar en viool

Eerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.
Ik vind het altijd weer erg leuk om ze te lezen. Ook wil ik mijn nieuwe
volgers hartelijk welkom heten op mijn blog.
Deze keer wil ik jullie wat laten zien,wat ik gemaakt heb voor de
verjaardag van mijn dochter. Het is van  Let's Get Bizzee. Het papier
is van Pion Design.De stempels die ik gebruikt heb zijn van MD,
CS  0860.
Met de ponzen van Joy!craft heb ik bloemen gemaakt.Ik heb de Paper
blossoms Floral Petals 6100/0103 en de Alpine Snowflakes 6100/0100
gebruikt.
De andere bloemen heb ik gemaakt met Creatable LR 0256.Het hekje
op de viool is van Joy!craft 6002/0372.De stempel van Bildmalarna,
mimisa-guiter, heb ik ingekleurd met distress markers.


Ik wil mijn creatie mee laten doen met de volgende challenge;

Creative fingers
Word Art Wednesday
Crafty Hazelnuts's Patterned
Scribble and Scrap
Deep Ocean
An Ma Creatief
Noor! Design U.K.
Crafty Calender Challenge
Crafting From The Heart
WLVC
Craft your passion
Sisters of craft
Card Mania
Knutsels en Kadootjes stempelafdrukje,geel,bloemen
Duymelot  stempel,parels,vintage
Moo- Mania
Fussy and Fancy

Ik  heb ook nog een prijs gewonnen met deze kaart bij Crafting from
the heart. Ik heb drie digitale stempels gewonnen. Dus we kunnen
weer kleuren. Erg leuk!

Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden. Weer bedankt
voor jullie bezoek en tot de volgende keer!

28 opmerkingen:

  1. Wauw Ina! Prachtige gitaar, mooie details en super leuk model :) Gefeliciteerd met je gewonnen prijs :) !
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi Ina, wat heb je dit mooi verzonnen, mijn petje hiervoor af, mooie kleuren en leuk afgewerkt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Ina, heel erg mooi. Je dochter zal dit geweldig hebben gevonden. Nog van harte met haar verjaardag en natuurlijk ook nog met je prijsje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ina wat een crea weer ! Super, super mooi ! De bloemetjes zijn fantastisch mooi gemaakt ! Dit zal zeker een ereplaatsje krijgen bij je dochter ! Gefeliciteerd met je gewonnen prijs ... veel plezier ermee !
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze creatie voor je dochter Ina....wat een prachtige accentjes er allemaal opgemaakt....dat zal ze zeker heel erg leuk gevonden hebben


    Gefeliciteerd met je prijsje ...Altijd leuk en veel kleurplezier ermee

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a beautiful project for Moo Mania & More Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is really delightful! Thanks so much for joining us at Moo Mania and More, Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schattig is dit.....heeeeeel leuk gedaan. Zo gaaf om dit neer te zetten....een hele blije dochter denk ik.
    Leuk dat je dit met ons wilde delen bij WLVC, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie vrolijke, muzikale creatie heb je gemaakt! Ziet er echt heel gaaf uit! Gefeliciteerd met je prijs, maar ook alsnog met de verjaardag van je dochter! Leuk als je van je moeder zo'n mooi cadeau krijgt... Zal je dochter vast een mooi plekje gegeven hebben.

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous. I love your 3D artwork! Thank you for joining us at Craft Your Passion challenge blog this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Ina wat een mooie muzikale creatie heb je voor je dochter gemaakt. Ik ben er weg van, supermooi. Je dochter zal er wel blij mee zijn geweest. Gefeliciteerd dat je met je kaart in de prijzen bent gevallen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely! I love the dimension and the soft colors! Thanks for joining us at Crafting from the Heart this week.
    HeatherM

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie creatie! bedankt voor je deelname bij WLVC
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gemaakt Ina, erg bijzondere details verwerkt. gr. Liesbeth WLVC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk projectje laat je ons zien Ina. Mooi zoals je het gescrapt hebt.
    Zelfs de bloemen heb je gemaakt van muziekpapier, echt heel leuk detail!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow wat een kunstwerkje heb je gemaakt voor je dochter Ina, prachtig.
    Bedankt voor je deelname bij K&K

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fabulous make, love the colours. Thanks for joining us over at Crafty Calendar this month & good luck!
    hugs Jo x
    Dt

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Thank you so much for playing along over at Noor! Design UK!

    Just loved your creation, and hope to see you back here next time!

    DT - Keeley Ainsworth
    Noor! Design UK

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige musicale creatie ...
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful creation.. Thank you for joining us at Crafty Calendar this month
    Hugs
    Bettyxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous project. Thank you for joining us over at the Scribbla and Scrap Challenge. Good luck.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, mooie creatie, Ina!!


    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat n prachtige creatie Ina en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Duymelot challenge blog

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. so lovely thanx for joining us at SOC good luck x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. This is a gorgeous creation, very original I love vintage style! Papers are wonderful!
    Thank for playing at Card Mania Challenge.
    Ileanaxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Thank you so much for joining my Craftyhazelnut's Patterned Paper May challenge with your lovely crafting - hope to see you again soon x

    BeantwoordenVerwijderen