dinsdag 15 december 2015

Christmas Time

Een tijdje terug had ik op facebook bij Hobbyzuss een stempel
gewonnen van Nellie Snellen.


Ik heb daar een kaart mee gemaakt. De stempel heb
ik ingekleurd met Fabercastell potloden.
Ik heb de  stempel uitgestansd met een spelbinder mal.
Onder deze  mal heb ik een mal van Joy!crafts,6002/0147
gebruikt.Bovenaan de kaart het woord "Winter",6002/2033
twee keer uitgestansd en opgeplakt.


Aan de andere kant de schaatsen, 6002/2055 met een koord
vastgemaakt.De bloemetjes komen van een mal van MD,
Creatable LR0388. Onder de bloemetjes craftable CR 1253
geplakt. Het papier wat ik heb gebruikt is van MD, Nordic Winter.

Ik wil mijn kaart mee laten doen bij:


Ik zag dat ik er weer een nieuwe volger bij had.
Leuk Martine dat je mij bent gaan volgen!

Ik heb ook nog een prijs gewonnen bij Brown Sugar.
Een aantal digi stempels.en met dezelfde kaart
stond ik bij Sweet stampin challenge in de 
spotlight. Bij Crafty Gals Corner stond ik in de top drie.
Hoe leuk is dit!


Een fijne dag nog en tot de volgende keer!

Groetjes Ina



25 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Ina. Mooi in deze ijzige kleuren.
    Proficiat met je prijsjes en eervolle vermeldingen!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely gorgeous. I love the cool, frosty colour scheme, well, I love everything about it! Thanks for sharing at Sparkles Christmas
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ina,
    je hebt een prachtige kaart gemaakt, met deze mooie stempel.
    super in deze kleurtjes en weer perfect afgewerkt..
    Fijn dat je in de prijzen viel..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Ina!!
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Kleuren met Potloden en veel succes!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje Ina, mooi ingekleurd. En gefeliciteerd met je toppertje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fantastische kaart, zóó mooi ingekleurd die prachtige stempel, schitterend!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wow! So gorgeous! You did an amazing job coloring that beautiful image, and adorned it so beautifully on your project.

    Thanks for joining us at Cut it Up for our BRRRR! Winter! challenge!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kaart Ina en wat heb je de stempel prachtig ingekleurd! Gefeliciteerd met jouw gewonnen prijs, spotlight plaats en top 3 notering! Super leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig! Wat een plaatje van een kaart! Dankjewel voor je deelname aan de challenge bij KIC! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met het winnen van de mooie vintage stempel en ook met je andere top drie noteringen, idd, altijd leuk. Ik ben helemaal weg van je mooie vintage kaart, mooie kleuren, details en stempel. Heel sfeervol. Bedankt dat je meedoet met de challenge bij ATSC. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ina,
    Wat een prachtige kaart mooie mallen heb je gebruikt.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vintage and perfection! Thank you for linking up at Crafty Gals Corner!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. That is such a lovely image and your card is just stunning! Thank you so much for joining us at Let's Craft & Create.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous creation! Thanks for sharing with us at Crafty Gals Corner!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. simply stunning thank you for taking the time to share with us at Crafting Musketeers
    Paula Dt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ina wat een prachtige kaart met dit stempeltje. Superleuk gemaakt. Gefeliciteerd met je prijsjes en top 3 noteringen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is just the cutest card ever and just perfect for our challenge over at
    Sparkles Christmas Challenge " Die cuts for Christmas” good luck and hope to see you again next time Dt Member Sandra H xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is absolutely beautiful! I love your color combination~
    Thanks for sharing with everyone at ATSC! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart. Mooie kleuren en zo leuk die schaatsjes.
    Gezellig dat je mee doet bij KIC.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous card! I love the flowers! Thanks for joining us at Crafty Calendars we hope to see you again soon!

    Love From Rebecca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous !
    Thanks for joining us at Let's Craft and Create challenge blog and good Luck !
    MARYVONNE DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely card; makes me long for snow:-)
    Thanks for joining us at Kreativ Scrapping:-)
    Best wishes from DT Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. schitterende kaart Ina, heel mooi

    leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Kleuren met potloden.
    Succes!

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Another beautiful card! Thank you again for joining us at Let's Craft and Create! Good luck!
    Catherine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Your card is simply stunning. Thanks for sharing at Cut It Up Challenges.
    Hugs,
    Larelyn

    BeantwoordenVerwijderen