vrijdag 11 augustus 2017

A papercraft fun

Hallo allemaal,

Er is weer een  nieuwe challenge begonnen bij
 Kleuren met potloden. Daar is het thema: geen vierkante kaart.
De sponsor is deze keer The Paper shelter.
Ik heb de digi A papercaft fun gebruikt.


Ik heb een label van Dutch Doobadoo gebruikt.
Die heb ik overgetrokken op kraftpapier en op designpapier
van Marianne Design. Het is al best oud papier van Eline's huis,
Pale pastels,maar nog steeds erg mooi. De ronde mal en de label zijn 
van Joy!crafts. Verder nog een strik gemaakt en een bloementoef.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell potloden:

Huid: 131 - 132 - 189
Haar: 179 - 180 - 283
Raam: 140 -146 -271 - 272
T- shirt: 156 -170
Broek:: 123 -124 -142
Potje: 156 -170
Stansmachine:156 -170
Achtergrond: 146 - 152 - 231


Doen jullie gezellig mee met onze challenge?
De sponsor , De Paper Shelter, geeft een waardebon weg
van $ 15.


Ik wil mijn kaart mee laten doen bij:






9 opmerkingen:

  1. Prachtige Ina. Mooie zachte kleuren. Leuk met de labels. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt met deze digi een prachtige kaart gemaakt, het is een beauty.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat ik wel weer mee doe, hoor Ina! Jouw kaart is alvast weer heel mooi voorbeeld!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Ina.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. FABulous card, love the fun image..
    Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Chrissy DT   http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...


    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love this image - so fun. Great combination of colors too! Thanks so much for joining us this time at the Crafty Creations Challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Ina! I am your newest follower:) I love your card, your layout is amazing and I adore how you added your flowers and sprays. Happy to see you playing along with our Blooming Days Challenge at The Paper Shelter this week. Hugs:) Audrey DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is super cute and I am luvin' all those layers!! Thanks for joining us this month at Noor! Design UK for the "Anything Goes" challenge. My personal favorite! LOL! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen