vrijdag 20 oktober 2017

Laura 2 jaar.

Hallo allemaal,

Voor de tweede verjaardag van Laura,onze kleindochter,
maakte ik met losse letters het woord Laura.
Ik had deze al eerder gemaakt voor het blog Kleuren met
potloden,maar nog niet op mijn eigen blog laten zien.

Het alfabet is van Dutch Doobadoo. 
Ik heb de letters eerst overgetrokken op wit cardstock en 
daarna op het designpapier van Marianne Design, Eline's Sweet Stars.


Ik heb twee magnolia's stempels ingekleurd ,uitgeknipt
en daarna opgeplakt. De stansen die ik heb gebruikt zijn  van
Marianne Design. Joy!crafts ,La-la Land en  Magnolia- Doohickey.


Ik heb de stempels ingekleurd met Faber Castell potloden:

Huid: 131 - 132 - 189 - 190
Haar: 179 - 180 - 183 - 187
Jurk, ballon, strik en sokken: 123 - 124 - 129 - 263
Schoenen: 179 - 180 - 283


Ik wil deze kaart mee laten doen bij:

Crafting with friends
A snowflakes promise
Classic Design Team Open
Crafting from the heart
Crafty Creations
World wide open design
Crafty Girls Creation

Ik was ook nog DT favourite bij Classic design team Open.
Met mijn kadotasje voor Boaz.





En met deze kaart stond ik in de top 3 bij Hobby Vision.




Ik wil jullie ook nog bedanken voor de leuke reacties op mijn 
easelkaart. Fijne dag nog en tot de volgende keer.


12 opmerkingen:

  1. Ina wat heb jij een leuke creatie gemaakt voor je kleindochtertje ... hier zal ze vast in haar nopjes mee geweest zijn. Prachtig ingekleurde magnolia's. Gefeliciteerd met je jarig kleindochtertje ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ook alweer twee jaar geweest je kleindochter, wat vliegt de tijd toch! Heel leuk om haar naam zo mooi te versieren Ina! Gefeliciteerd met je winnende kaartjes!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart voor je kleindochter! En al 2 jaar! De tijd gaat echt snel..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de verjaardag van je kleindochter Ina
    en wat heb je een prachtige naamslinger voor haar gemaakt...een heel knipwerk is het geweest...maar het resultaat is fantastisch
    ook nog gefeliciteerd met je winnende kaartjes ...zo leuk voor je ...geniet er maar lekker van!!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supergave kaart heb je voor je kleindochter gemaakt ina. Schitterend!!!! Ook erg mooi ingekleurd je magnolia. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is fantastic. Great work. I love it.
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke kaart!
    Leuk die hartjes zo boven 't woord.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful creation. Love those images. Thank you for sharing with us over here at Classic Design Team Open Challenge and best of luck with your entry.

    Jane DT for  http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super cute and what a great idea! Thank you for sharing with us over here at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Vicki DT for  http://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOw!! this is simply Awesome..Love this customised card..Thank you so much for joining us at Crafty Creations Challenges. Hugs xx Deepti Aggarwal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is such a sweet card love it Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Michelle DT Owner/Admin for http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen