dinsdag 20 februari 2018

B-day

Hallo allemaal,

Het is al even geleden dat ik op mijn blog wat heb gepost.
Ik ben zelf ziek geweest en verder waren er nog wat andere dingen,
die veel energie vergden. Nu heb ik toch even tijd gevonden om
een blogbericht te schrijven.


Op 10 februari is er weer een nieuwe challenge begonnen
bij Kleuren met potloden. Deze keer is het thema: Bingokaart.
Ik ben aan de slag gegaan met een digi van The Paper Shelter,
Monique. Weer een erge leuke digi.


Ik heb een mal van Dutch Doobadoo gebruikt.
Het papier is van Maja Design. Ik heb verschillende mallen
gebruikt van Joy!Crafts en Marianne Design.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell potloden:

Huid:131 -132 - 189 - 190
Oog:152
Haar: 179 - 182
Jas,schoenen,sjaal,legging: 140 -146 - 246
Ik stond nog in de top 3 bij Crafty Gals Corner.
Ik heb een prijs gewonnen bij Crafty Creations.
Bij Crafty Challenge stond ik ook nog in de top 3 en bij
Classic Design team open had ik ook nog een prijs gewonnen.
Allemaal met mijn kaart Frosty the Snowflakes.


Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Fijne dag nog en tot de volgende keer.



19 opmerkingen:

  1. Hopelijk ben je weer helemaal opgeknapt Ina..... tja en soms word je zo in beslag genomen door andere dingen dat freubelen er bij inschiet; we hoeven gelukkig onze boterham er niet mee te verdienen ;).

    Je kaart is weer een echte 'Inakaart'.... schitterend weer! Prachtige kleurencombinatie en weer een topafwerking; zoals altijd :).
    Proficiat met je topnotering.... ook weer een beauty!
    Fijne dag.
    lfs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja de griep schijnt langdurig te zijn Ina, nooit leuk om te krijgen! Ook Oma zijn kost veel tijd, hihi maar wel heel leuk en het gaat zo snel de maanden vliegen voorbij. Je kaartje is weer prachtig Ina en je 4x winnende sneeuwman dik verdiend!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, what a gorgeous creation, I love the shape and great colors on your card. Beautiful work on the image. Thanks so much for playing in our Decorate It challenge at The Paper Shelter Challenge. Hugs:) Audrey DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is weer een toppertje, alles mooi op elkaar afgestemd. Gefeliciteerd met je topnoteringen.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ich bin beeindruckt! Was für eine tolle Karte - da gibt es so viele liebevolle Details zu entdecken. Ein schönes Werk und ich drücke dir die Daumen für unsere aktuelle Friendship-Challenge
    Groetje - AndreaBastelmaus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart Ina. Lief afdrukje en mooi afgekleurd. Je prachtige bloemen maken het helemaal àf.
    Gefeliciteerd met je topplaatsjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Adoreable!! Love the colours, layout and every sweet detail!! Thanks for playing with us at TPS this week! God Luck! Hug Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje mooie kleurencombi! Ik hoop dat je weer opgeknapt bent.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh this is just stunning work. I love it. Love the blue colours too. Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Annette DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/


    BeantwoordenVerwijderen
  10. Back again, and again, I love it. Great work. Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi geheel, gefeliciteerd met je top 3 noteringen, grt Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wonderful sweet card thanks for sharing with Snowflakes Promise Rachel DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Ina ! super mooie combi.
    Gefeliciteerd met je top noteringen .Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. eine tolle karte hast du gewerkelt. sehr schöne gestaltung.
    danke für deine teilnahme an der friendship-challenge.
    lg
    sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a pretty card Ina - I love the layers and your embellishments are wonderful. Thank you so much for entering the Crafty Calendar (Two or more Layers) Challenge this month, lots of luck to you and I hope we see you next time. Sue Pxxx DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous card Ina xx
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Dianne DT for the World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En meteen een prachtig kaartje. Leuk dat je meedoet bij Crafting from the Heart Challenge Blog.
    Bye, Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo liebe Ina,
    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Sie gefällt mir sehr gut. Vielen Dank für die Teilnahme an der Friendship Challenge. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card! Lovely shape, coloring and details. Thank you for sharing with us here at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Wanda DT World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen