maandag 25 maart 2019

Boy

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een babykaart laten zien.
Het is deze keer een kaart voor een jongen geworden.
Bij de challenge van Marianne Design challenge blog is het
thema alles mag. Het is al weer een tijd geleden dat ik 
daar aan mee had gedaan.


Ik heb de volgende materialen gebruikt:

Papierbloc Eline's Sweet Star,PB7051
Knipvel Eline's Sweet little boy, AK0065
Voetjes, Creatable LR0305
Veiligheidsoogjes, Creatable LR0217
Doily ,Creatable LR0388
Woord Boy, Creatable LR0576

Ik wil mijn kaart mee laten doen bij:


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Fijne dag nog en tot de volgende keer.

Groetjes Ina

11 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje Ina.
    Leuk dat je mee doen met onze “alles mag” challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Ina! Deze is supergaaf geworden!

    Superleuk dat je met de challenge mee doet.
    Groetjes van Gerlinde
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dot van kaart, erg leuk geworden.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Gina!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Ina,
    Babykaartjes zijn altijd zo lief en je hebt het mooi versierd op de slab, dieplaatjes blijven enig!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gaaf Ina!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke babykaart Ina. Blijven leuke afbeeldingen die van Eline.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart in een erg leuke vorm.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen