woensdag 21 augustus 2019

Zeemeermin

Hallo allemaal,

Het is al weer een tijd geleden dat ik een blogbericht
heb geplaatst. Op dit moment zijn we nog druk aan het
verbouwen in ons nieuwe huis. We zitten nu nog in ons
tijdelijke huurhuis,maar daar moeten we 1 oktober uit zijn.
We hopen dat we dan een heel eind zijn.
Vandaar dat ik niet zoveel tijd had om kaarten te maken
en om jullie blogs te bezoeken.

Voor het blog kleuren met potloden had ik deze kaart gemaakt.
Ik heb een digi van Polka Doodles, Winnie Mermaid 
Mermazing Anchor's Away gebruikt.


De mal is van Dutch Doobadoo. Het papier wat ik
heb gebruikt is van Marianne Design.
De mallen zijn van Studio Light,Marianne Design
en Crealies.

Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell potloden:

Huid: 132 - 189
Zeester: 109 -184 - 186
Touw: 182 - 185
Anker: 140 - 152 - 172 - 271
Haar: 146 - 152 - 154 - 172
Zeemeermin: 146 - 152 - 154
Achtergrond: 140 - 172 - 271

Ik had nog een prijs gewonnen via Instagram,
bij Studio Light. Studio light bestaat 40 jaar en
daarvoor kon je een kaart maken en op Instagram plaatsen.
Ik had heel de Lovely Moments lijn gewonnen.
Echt heel leuk!



Leuk dat jullie weer mijn blog hebben gezocht.
Fijne dag nog en tot de volgende keer.




2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Ina. De kleuren zijn erg mooi. Gefeliciterrd met je prachtige prijs. Veel succes met de verbouwing. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, je bent goed in de prijzen gevallen, gefeliciteerd! Je kaart is prachtig geworden. Succes met de verbouwing!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen