donderdag 19 maart 2020

Stempel Lovely Moments

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met een stempel
van Studio Light.Deze stempel is uit de lijn van Lovely Moments.
De mal die ik hiervoor heb gebruikt is ook van Studio Light.


Ik er deze keer voor gekozen om de stempel in te kleuren
met Faber Castell potloden,Albrecht Dürer.
Dit zijn aquarel potloden.
Het papier wat ik heb gebruikt om de stempel in te 
kleuren is van Winston & Newton Cotman water colour paper.


Ik heb de volgende kleuren gebruikt:

Bloem: 125 - 129 - 231 - 233
Bladeren: 107 - 112 - 167 - 170 - 180
Achtergrond: 119 - 231 - 233

Ik ben benieuwd wat jullie deze keer van mijn kaart vinden.
Fijn dat jullie mijn blog hebben bezocht en tot de volgende keer.



3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Ina! Model is leuk en je hebt het mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze kaart Ina...leuk deze ticketstans in deze lengte te gebruiken en een prachtige en mooi ingekleurde roos erop..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaaet Una.een hele mooie roos.en leuk ingekleurd. Leuk model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen