dinsdag 6 oktober 2020

Jubileum

 Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb voor het 60-jarig huwelijk van mijn schoonouders.
De stempel is van Mo Manning; Jack en Ginger.Ik vond dit wel een 
leuke stempel.Mijn schoonvader nam regelmatig een bos bloemen 
voor mijn schoonmoeder mee.Daar was ze altijd erg blij mee.



Ik heb de stempel ingekleurd met Faber Castell potloden:

Huid: 132 - 189
Haar: 272 - 274
Trui Jack: 168 - 174
Broek: 177 - 179
Schoenen: 174 - 179 - 181
Trui en hoed: 131 - 188 - 190 - 192
Tas: 177 - 179
Rok: 272 - 274
Bloemen: 225
Ondergrond: 172 - 177 - 179 - 180 - 272



Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden. Leuk dat je mijn blog hebt bezocht!
Fijne dag nog en tot de volgende keer.







6 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje heb je voor je schoonouders hun 60 jarig huwelijk gemaakt Ina, zo een lief en toepasselijk stempeltje en ook weer prachtig ingekleurd
    gefeliciteerd met dit jubileum...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart Ina en deze stempel blijft zo lief. Je hebt hem heel mooi ingekleurd. Gefeliciteerd met dit jubileum, wat een lang huwelijk, heerlijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje Ina en een hele toffe stempel is het om te gebruiken naar aanleiding van je schoonouders 60e huwelijksjaar. Het is echt een lieve stempel! En nog van harte met je schoonouders, zulke huwelijksjubilea zijn schaars geworden helaas! Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit een geweldige kaart voor je schoonouders! Ik heb deze afdruk ook en keer voor mijn ouders gebruikt voor hun trouwdag. Die zijn volgend jaar 60 jaar getrouwd, hopelijk beleven ze het..

    BeantwoordenVerwijderen