donderdag 7 oktober 2021

Gefeliciteerd

  Hallo allemaal,


Soms is het leuk dat als je dochter andere potloden heeft,om die ook eens te gebruiken.
Ik heb deze keer de Faber Castell potloden,Albrecht Dürer gebruikt.
Dit zijn potloden op waterbasis.
 





De stempel is van Studio Light,Stamp JMA15.Het papier en de stansen 
die ik heb gebruikt zijn van Marianne Design.


Ik heb de volgende kleuren gebruikt:

Bloem: 165 - 167 - 174 - 183
Blad: 165 - 167 - 174 - 183
Achtergrond: 172 - 231 - 233

Ik wil mijn kaart mee laten doen bij:



Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.Fijne dag nog en tot de volgende keer.


6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart. Mooi ingekleurd
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart, de gerafelde randjes erbij zijn tof.
    De bloem is prachtig in gekleurd. Zelf vind ik het ook leuk om in mijn mama's knutselgerief te neuzen wanneer we samen knutselen. ;-)
    Bedankt om deel te nemen aan de Polkadoodles Digi Choosday Craft Challenge.
    Hopelijk tot een volgende keer.
    Liefs, Myriam
    DT Polkadoodles

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige en fleurige kaart heb je gemaakt.
    Mooi ingekleurd en leuk hoe je de randen hebt gedaan.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor, prachtig ingekleurd met de geleende potloden. Dank voor het meedoen bij Penny's paper challenge. Groetjes Ela DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for joining us for Week 40 at Polkadoodles Craft Challenge with your fabulous creation!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful card this is. Lovely to see you jining us at Creatalicious Challenges

    BeantwoordenVerwijderen