zaterdag 13 november 2021

Warm winter wishes

  Hallo allemaal,


Vandaag is het mijn beurt om jullie een kaart te laten zien. Ik ben aan de slag gegaan met een digi
van LOTV Christmas kids. Een hele leuke digi.Ik heb ook de LOTV Digi stamps set christmas sentiment er bij gebruikt.Hele leuke teksten om bij je kaart te gebruiken.



Ik heb een slimline mal van Marianne Design gebruikt.Verder heb ik de Poinsettia van Marleen gebruikt. Het designpapier is al een oudje en is ook van Marianne Design. Op de digi heb ik nog wat Foam Ball Clay gebruikt.

Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell potloden en Derwent Lightfast potloden:

Huid: FC 132 - 182 - 189, Dusky Pink
Muts ,das en wanten: FC 225 - Folliage - Racing Green - Sandstone - Mustard - Brown Ochre - Deep Rose - Cherry Red                 
Kado's en schoenen: FC 179 - 180 - 182 - Champagne
Achtergrond: FC 146 - 172 - 230 - 231 - 271
Ondergrond: FC 146 - 230

Ik wil mijn kaart mee laten doen bij:



Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden. Fijne dag en tot de volgende keer.


13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart. Heel leuk afdrukje mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een schattige digi en zo prachtig ingekleurd.
    Heel mooi kaartje.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kerstkaart heb je met die mooi ingekleurde digi gemaakt Ina. Heel lief.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart met mooi papier en een hele leuke LOTV digi. Ook heel mooi gekleurd. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kerstkaart met leuke digi die je prachtig hebt ingekleurd. Dit ziet er heel vrolijk uit en ook nog prachtig DP hierbij gebruikt.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is a adorable, Ina! Love this little trio working so hard to bring on the cheer! Lovely coloring and gorgeous background papers! Thanks so much for playing at Sparkles!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card, I love the vintage feel!
    Thank you for joining us at Polkadoodles Digi Choosday! Jane S (DT) Paper, Pencils & Pretty Things xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So adorable love it. Thanks for sharing with us at Polkadoodles this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A beautiful card. Lovely colors and stamps. Everything fits perfectly!
    Thanks for joining us at Polkadoodles Craft Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a sweet and adorable card, Ina. Thanks so much for sharing your lovely card with us on the Lemon Shortbread Challenge Blog. Have a happy day.
    Hugs, Lori DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super card, cute image and I love the added snow. Thank you for joining in the Crafty Calendar Challenge this month. Good luck!
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is so sweet. Thanks for joining my challenge at Sparkles Christmas. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely card!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen