woensdag 15 februari 2023

With love

 Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om jullie een kaart te laten zien. Ik ben aan de slag gegaan met een digi van de The Paper Nest Dolls,Emma with Heart Balloon.



Ik heb een mal van Crealies gebruikt. De andere mallen zijn van Marianne Design en Magnolia.
Het designpapier is van Marianne Design - Fabulous.

Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell potloden:

Huid: 129 - 131 - 132 - 189 - 190
Haar: 177 - 182 - 183 - 188 - 192 - 263
Ballonen: 119 - 123
Jurk: 119 - 123 - 128 - 129
Schoenen: 119 - 123 - 177

Ik wil mijn kaart mee laten doen bij:



 



Er is weer een nieuwe challenge begonnen op ons blog Kleuren met potloden.
Daar is het thema: Alles mag. Dus vind je het leuk om met potloden 
te kleuren en doe dan gezellig mee.

Ik ben weer benieuwd wat jullie van mij kaart vinden.
Fijne dag nog en tot de volgende keer.




7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Ina. Erg mooi samengesteld. En mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous! Love the shape and design of this pretty card. A cute image , lovely papers and embellishments. Thank you for joining us at Crafty Catz this week.
    Chris x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a pretty card! Love the colours and shape. Thank you for sharing with us at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A stunning colour combo and I love all your layers and lacy edges. Gorgeous flowers! Thanks for sharing this with us at The Paper Shelter!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi label heb je gemaakt met de vrolijke kleurtjes en lieve stempeltje mooi ingekleurd
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij creations in pink
    groetjes Ellen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous colour combination and a unusual shape for this pretty card. Its perfect! Thank you for playing along at Polkadoodles, I hope to see you again soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig lief kaartje. Bedankt dat je hem deelt op Polkadoodles digi chooseday challenge. Dt Martine

    BeantwoordenVerwijderen