woensdag 6 maart 2024

Happy Birthday

Hallo allemaal,


Vandaag laat ik jullie een kaart zien met een digi van The Paper Shelter - My Bunny Pal .
De basismal is van Dutch Doobadoo en het papier is van Joy!crafts.
De mallen zijn van Joy!Crafts en Studio Light.
Bovenaan de kaart heb ik nog een strik gedaan.
  


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell - en Derwent Lightfast potloden:

Haar:Venetian Red - Dusky Pink - Ruby Earth - Natural Brown
Huid: 131 - 132 - 189 - 190
Konijn: 131 - 132 - 189 - Wheat - Champagne
Shirt: Flame - Persian - Orange - Burnt Sienna - Sandstone
Schoenen: Warm Grey - Granita - Burnt Sienna - Flesh Pink - Oyster
Broek: Graas Green - Yellow Ochre - Racing Green
Ogen: Mid Ultramarine - Warm Grey - Flesh Pink

Ik wil mijn kaart mee laten doen bij:

 

Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Fijne dag nog en tot de volgende keer.





9 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart met de mooie digi .
    Mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A fabulous creation. Love the shape and all those layers with the cute, superbly coloured image. Thank you for joining in at Crafty Catz.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great arrangement of different elements, and a very cut card for a boy! Thanks for sharing with us at the Paper Funday Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je leuk samengesteld tot een prachtig geheel en de digi mooi gekleurd.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke kaart, Ina. Je hebt het jongetje mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Any little boy would be lucky to receive this fabulous creation!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How cute and beautiful creation ! Thanks so much for sharing and for playing at ATSM.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love this! So many gorgeous details!
    Thank you for joining us at Creative Inspirations! Jane (DT) Paper, Pencils & Pretty Things xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a great creation x
    Thanks for joining us at Addicted to Stamps and More.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen