vrijdag 11 mei 2018

Gieter

Hallo allemaal,

Voor de verjaardag van onze dochter maakte ik deze gieter.
De gieter is van Let's Get Bizee. Ik heb de gieter beplakt
met papier van Pion design, To my Valentine.


De stempel is van Bildmalarna,Mimosa-Strawberry.
Leuke stempel die goed past bij het papier.
Ik heb verschillende stansen gebruikt van Marianne Design,
Joy!crafts en Magnolia.


Ik heb de stempel ingekleurd met Faber Castell potloden:

Strik,aardbeien,jurk en bloemen: 121 - 131 - 132 - 142
180 - 194 - 217 - 219 - 225
Huid: 131 - 132 -  189 - 190
Haar: 180 - 182 - 185 - 187
Jurk: 172 - 173


Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn gieter vinden.
Fijne dag nog en tot de volgende keer.



8 opmerkingen:

  1. Wat een supergave kaart voor je dochter Ina! Prachtige kleurtjes en wat past de stempel perfect bij het papier en het modelletje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Ina.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een prachtige creatie voor de jarige gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ina, wat leuk deze gieter. Je hebt er een heel leuk tafereeltje van gemaakt. De stempel is ook prachtig ingekleurd....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie Ina
    een echt kunstwerkje met een mooie ingekleurde dig
    fijne Zondag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Wat een leuke gieter !! heel mooi gemaakt al die leuke details erop .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen