woensdag 11 juli 2018

Hieperdepiep

Hallo allemaal,

Het is weer een tijd geleden dat ik een kaart heb
laten zien. Het is de laatste tijd nogal erg druk geweest.
Ons huis staat in de verkoop. Er moest heel veel geregeld worden.
We hebben zolders opgeruimd en ik ren zeer enthousiast met
een sopdoek rond. Volgens mijn dochters heb ik nog nooit
zoveel schoongemaakt.

Deze kaart heb ik al eerder laten zien op het blog
Kleuren met potloden.
Ik heb een stempel van Magnolia gebruikt.
Een schattig hondje!


Het papier is van Maja Design: Vintage Baby.
De stansen zijn van Joy!crafts en de ronde mallen zijn spelbindermallen.

Ik heb de stempel ingekleurd met Faber Castell potloden:

Hond: 177 - -179 - 180 - 182 - 199
Strik: 182 - 231 - 233 - 272
Achtergrond: 176 - 231 - 233
Blaadjes: 168 - 174
Bloem: 125 - 129 - 146 - 270 - 272


Ik hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden.
En ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven.
Fijne dag nog en tot de volgende keer.


5 opmerkingen:

  1. Dat snap ik dat je druk bent als je huis in de verkoop staat Ina. Toch leuk dat je hier zo'n mooie kaart laat zien. Ik vind het een dotje.
    Succes met de verkoop.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, dat is altijd spannend! En inderdaad, opruimen hoort er dan bij en waarschijnlijk heb je dan meer in huis dan je wist...
    Je kaart is super! Heel mooi met al dat kraft en prachtig gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje sucses met de verkoop van je huis groetjed maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Ina !
    Super mooie details leuke stempel mooi van kleuren.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spannend zo'n aanstaande verhuizing.
    Je kaart is echt een plaatje Ina. Heel erg mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen