donderdag 29 september 2022

Happy Birthday

 Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie een kaart laten zien met een digi van - Lotv - Spring Farm - Puppies.
Ik heb hiervoor ook de leuke teksten gebruikt van Lotv.


Verder heb een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Het papier is van 
Maja Design en de mal is van Marianne Design. Bovenaan de kaart 
nog een strik en vastgezet met een brad.
Ik heb de digi ingekleurd met Derwent Lightfast- en Fabercastell potloden:

Hond: Dusky Pink - Brown Ochre - Light Bronz - Venetian Red - 
           Van Dijke Brown_   Sienna - Mars Violet - Warm Gey
Gras:  Grass Green - Olive Earth - Folliage
Achtergrond: Faber Castell Albrecht Durer 145 - 171


Ik wil mijn kaart mee laten doen bij:


Fijne dag nog en tot de volgende keer.



 

3 opmerkingen:

  1. Een prachtige creatie heb je met deze schattige digi gemaakt. Mooie mal ook van MD die je ervoor hebt gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt Ina. Wat een enige digi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen