donderdag 8 september 2022

Mirtillamente Flowerz Flow no 3

 Hallo allemaal,

Het is al weer even geleden dat ik wat heb geplaats hier op mijn blog.
We hebben eerst allemaal corona gekregen en het duurde erg lang 
voordat ik daar van hersteld  was.

Voor het blog Kleuren met potloden had ik voor de challenge een digi


Ik heb de digi ingekleurd met Derwent Lightfast- en Fabercastell 
potloden:

Bloemen: Heather - Wild Lavender - Fossil Grey - Gloud Grey-
                 Blue Violet - Violet - FC 136 - 159
Bladeren: Folliage - Olive Earth - Brown Ochre - Yellow Ochre

Het papier wat ik heb gebruikt is van Craft Sensation en Maja Design.

Ik wil mijn kaart mee laten doen bij:


Groetjes Ina


5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Ina.
    Mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Mooi ingekleurd met deze kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart heb je gemaakt met de mooie digi. Mooie kleuren combinatie heb je ook gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful image and triptych design. Thanks for sharing with us at the Polkadoodles Digi Choosday Challenge.
    Donna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi is deze geworden
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen