zaterdag 20 september 2014

Naaimachine

Ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige
kaart. Ik vind het altijd erg  leuk om ze te lezen.
Dit naaimachine heb ik gemaakt voor de verjaardag van mijn
schoonmoeder. Ze was afgelopen donderdag jarig. Ze was er erg blij mee.
Het naaimachine is van Let's get Bizzee. Ik vond het erg leuk om te maken.
Het papier is van Pion Design,my precious daughter en alma's sewing
room. De mallen zijn van MD,verder wat klosjes,garen,jute,lint en
bloemetjes gebruikt. Hier nog een foto van de klosjes.
Deze kaart wil ik mee laten doen met de volgende challenge;

Cards and Scrap
Deep ocean
A creative romance
Inky chicks
Scrap Cards Challenge Blog

Bedankt dat jullie weer bij mij langs wilde komen en tot de volgende keer.
Groetjes, Ina



.


14 opmerkingen:

  1. Wauw wauw en nog een WAUW! Dit is echt een heus kunstwerk!
    Hier kan je gewoon uren naar turen en steeds zie je weer iets nieuws. Echt schitterend :)

    een fijn weekend.
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een kunstwerkje Ina ... Daar zal je schoonmoeder vast heel blij mee zijn ....
    Groetjes, fijne dag !
    Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi, je zal dat maar krijgen zeg.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi!!!! Wat een prachtig patroon en wat heb je deze leuk verwerkt, super!! Een kunstwerk, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Ina,
    geweldig mooi je naaimachine
    wat zal schoonma daar in de wolken mee zijn
    hele prachtige creatie
    lieve groetjes Martine
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ina wat een geweldige mooie naaimachine. Prachtig gemaakt!. En wat leuk met de klosjes en alle andere leuke dingen erbij. Supermooi geslaagd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige naaimachine heb je gemaakt, supermooi papier en heel veel leuke details, MOOI,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal geweldig mooi is je naaimachientje! Prachtig gepimpt met mooie details. Het zal vast een mooi plekje hebben gekregen bij je schoonmoeder.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig mooi gedaan!
    Dankjewel voor het meedoen bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoooo Ina, dit is echt een prachtig pronkstuk!!
    Heel mooi gemaakt hoor, ik begrijp best dat je schoonmoeder hier blij mee was.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een kunstwerk!
    Prachtig, was vast aardig wat werk om te maken maar het resultaat mag er wezen!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kjempefint bidrag. Takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen