donderdag 27 november 2014

Drieluik voor mijn zus

Voor mijn zus die afgelopen dinsdag jarig was,heb ik een drieluik gemaakt.
Ze was er erg blij mee. Ik heb het hekje van Joy!craft gebruikt 6002/0372,
bloementjes zijn van magnolia. De takjes zijn van MD, LR 0271,de rand
LR 0270 en de hoek LR 0285 zijn ook van MD. Het papier is van Pion,
My precios daughter.
Ik wil jullie ook bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.

Ik wil mijn kaart mee laten doen met de volgende challenges;

Crafty Sentiments
Party Time Tuesdays
That's Crafty Challenge
Deep Ocean
Hobby Vision
The Pink Elephant
Scribble en Scrap
Crafting Musketeers
 

Verder stond ik met mijn tag van Don en Daisy
een  keer in een top drie en in een top vijf. Bij Scrap Cards Challenge
blog en bij Scrapping4fun.Erg leuk weer !

15 opmerkingen:

  1. Hoi Ina. Wat super dit geweldige drieluik wat prachtig gemaakt met allen schitterende materialen van Pion!. Nog gefeliciteerd met je top 3 . Dat is ook een prachtige kaart. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zal je zus heel blij mee zijn, Ina!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is een prachtig drieluik geworden, ik kan begrijpen dat je zus het heel mooi vond!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige 3 luik is dit geworden, heel mooi afgewerkt, super... en gefeliciteerd met je behaalde top 3, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, wat een schitterend drieluik Ina!!!
    Ik heb het ook eens gescrapt maar was weer heel anders.
    Gefeliciteerd met je top-plekjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie kaart echt geweldig je drieluik vintage ...
    Ben er helemaal weg van .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ina,
    Je 3-luik ziet er prachtig uit, mooi papier en alles zo schitterend afgewerkt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie drieluik.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Absolutely gorgeous such a beautiful piece of work, thanks for joining us at Crafty Sentiments this week. Jac x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig drieluik Ina, kan best begrijpen dat je zus daar blij mee was .. Super mooi papier en afgewerkt tot in de puntjes ... Knap hoor !
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Looks fab , thank you for joining us over at the Crafting Musketeers this month , Fran (DT) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterend kaartje Ina....prachtig dit modelletje en dan die mooie vintagestijl...daar zal je zus vast blij mee geweest zijn...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card-love the vintage feel.

    Thanks for playing with us @ Party Time Tuesdays!

    Feel free to visit me @ www.krcmasterpiece.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow!! This is just a gorgeous creation. I love the vintage look and the soft pastel colors are just so pretty. Gorgeous!!
    Thank you for sharing and joining us at Crafty Sentiments Challenge.
    Deborah GDT

    BeantwoordenVerwijderen