zaterdag 30 mei 2015

Baby

Ik heb deze kaart al een tijdje terug gemaakt,maar nog niet aan jullie
laten zien.Het is een babykaart. Ik heb het nieuwe hobbelpaard,
creatable LR 0347, gebruikt. Ik vind hem erg leuk. Om het hobbelpaard
heb ik een strik met een speen gedaan. Het hobbelpaard  heb ik geplakt
op een ronde spelbindermal. Onder de mal heb ik de mal van Joy!crafts,
6003/1004,geplakt.
Onder de ronde mal heb ik de tag van magnolia geschoven en daarop de
stempel van MD,CS 0922, gebruikt. De stempel met de eendjes en de
schoentjes is daar ook van.
Bovenop de kaart de vlaggenlijn, 6003/0028, van Joy!crafts vast gemaakt
met koord en op de vlaggetjes, de stempel , 6410/0078, gebruikt.
Het papier is ook van MD. 

Ik wil mijn kaart mee laten doen met de volgende challenge;

De Egel
The Crazy Challenge
Creative Inspiration
Allsorts
Creative Fingers
Word Art Wednesday
Scribble and Scrap
Crafting from the heart
Craft your passion
Dream Valley

Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden. Weer bedankt voor
het langskomen en tot de volgende keer.


22 opmerkingen:

  1. Wat een lief babykaartje Ina.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Ina, een mooie mal heb je gebruikt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige vintage baby kaart Ina! Mooie, zachte kleuren, mooie bloementoef en het hobbelpaardje is super leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very pretty, love the soft colors and the beautiful embellishments you have used!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ina Wat prachtig om deze mallen onder het hobbelpaardje te gebruiken ene heel leuk effect en hele leuke details heb je op deze kaart gezet. Ik vind je kaart prachtig groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterend babykaartje Ina....wat ben jij goed in vintagekaartjes maken...het zijn telkens echte kunstwerkjes....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ina,
    je hebt een prachtige vintage babykaart gemaakt, leuk is het hobbelpaard en de afwerking weer helemaal top!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi babykaartje Ina, heel leuk is het hobbelpaard en je hebt het kaartje weer voorzien van mooie details.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A gorgeous baby card Ina and what a lovely rocking horse.

    Thanks so much for sharing your lovely work and joining in our Vintage theme at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig vind ik je babykaart en mooi hoe je alle mallen en stempeltjes op de kaart hebt verwerkt het ziet er super mooi uit.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig vind ik je kaart! Mooie details zoals de label en de vlaggenlijn en niet te vergeten het speentje om de nek van het hobbelpaard. Mooie kleuren ook bij elkaar.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ina,
    wat een mooie vintagekaart!
    Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel. Succes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a sweet card! Thanks for joining us at Crafting from the Heart this week.
    HeatherM

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wow, this is just stunning. Thank you for joining our challenge over at Craft Your Passion!
    ~ Bonnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh what a cute card! Thanks for joining us at The Crazy Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een, mooi, lief en schattig kaartje is dit geworden Ina! Helemaal in jouw stijl!

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A delightful baby card. I love the layers and the gorgeous rocking horse image.
    Thank you for joining in with Scribble & Scrap challenge #45 and good luck x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Thanks for joining our challenge at Allsorts Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen