vrijdag 19 juni 2015

Zee en strand

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart van
Don en Daisy. Ik heb nog een kaart gemaakt
met de mal van Duth Doobadoo.
Het papier is van Joy!crafts seashore , 6011/0312.
Het plaatje is van Gerda's Hobbyshop.
Achter het plaatje de ronde mal van Joy!crafts,
6002/0379 geplakt.
Het stuurwiel, de vuurtoren en de reddingsboei 
naast het plaatje geplakt. Twee vogels
vliegen in de lucht.
Om de meerpaal, LR 1279, touw met een 
schelp gebonden. Op de grond liggen
wat echte schelpen tussen de tillandsia.
De andere schelpen ,LR 0230, zijn van MD.

Ik wil deze kaart mee laten doen met de volgende challenge;

Gezellig dat je weer langs kwam
en tot de volgende keer.



18 opmerkingen:

  1. In één woord: schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, super mooi Ina.
    Dankjewel voor het meedoen bij Scr@p-Crads challenge blog.
    Groetjes Anita DT lid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooie kaart! Wat ik me wel afvraag is hoe je die gaat versturen, met die echte schelpen e.d. er op, hier moet haast wel een doosje om ofzo.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Ina wat een geweldig mooi kaartje ...Wat een geweldig mooie kleurtjes en malletjes heb jij gebruikt. Prachtig model ook ! Super hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart! Succes bij al de challenges waar je aan meedoet.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ina,
    je maritieme kaartje is prachtig, je hebt prachtige mallen gebruikt en alles is weer perfect afgewerkt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Ina! Wat een mooi model, mooie kleuren en de golven die tegen de vuurtoren aan slaan is zo'n mooie touch :) Past ook bij het weer van vandaag hihi
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie maritiem kaart. Ik blijf die mal van die boeien zo mooi vinden. Super gedaan. groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig ina wat een super mooi samengestelde kaart en wat leuk in dit model. Heel leuk zo. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie blogje ! ik zag u via andere blogster, ik volg meestal
    blogjes dat dezelfde hobbys als ik delen, bedankt voor het delen
    Fijne dag☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super-de-suup Ina! Schitterende kaart, ik hou ervan!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ina, ik was er echt van overtuigd dat ik al een reactie had achtergelaten...
    Maar alsnog kom ik je even laten weten dat ik deze zomerse kaart een pareltje vind!
    Leuk om te zien, dat je twee mallen achter elkaar hebt gebruikt, het lijkt net of de golven uit het plaatje springen.
    Gezellig dat je weer meedoet met de challenge van scr@p-cards!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Ina. Ik vind het modeltje ook super leuk, krijg helemaal zin in de vakantie.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful - love all the details you've added,

    Thanks for joining us at Craft Your Passion

    Helen x
    (GDT)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fabulous! Love the layout and all the embellishments. Thanks for sharing at Creative Fingers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Me again!

    Thanks for joining us at the Sisters of Craft Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat is die mooi gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd op ons Duymelot blog!

    groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen