woensdag 10 februari 2021

Hallo winter

 Hallo allemaal,


Vandaag mag ik jullie weer een kaart laten zien.Het is deze keer een winterse kaart geworden.
Als we naar de weersvoorspellingen kijken, krijgen we een heel pak sneeuw.
Ik heb een digi van Polka Doodles,Winnie North Pole-gingerbread Basket gebruikt.



Ik heb de digi ingekleurd met Derwent Lightfast potloden:

Huid: Dusky Pink - Flesh Pink - Salmon
Muts: Venetian Red - Cherry Red - Sienna - Sepla Red - Ocean Blue
Sjaal,wanten en mand: Folliage - Racing Green
Jurk: Cherry Red - Ocean blue - Warm Grey
Bloem: Sepla Red - Venetian Red - Cherry Red - Sienna
Blaadjes: Follage - Reacing Green
Schoenen: Sienna - Venetian Red - Van Dyke Brown - Merlot
Sokken: Venetian red - Sienna - Cherry Red
Haar: Sepla Red - Sienna - Merlot - Venetian Red


Ik wil mijn kaart mee laten doen bij:




Ik heb met deze kaart een prijs gewonnen bij :



En met deze kaart stond ik in de top 3 bij Cut as a Button en bij Craft Challenge.


  




Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Fijne dag nog en tot de volgende keer.









14 opmerkingen:

  1. Ik weet niet wanneer jij je tekst hebt geschreven maar de sneeuw ligt er inmiddels ;-)
    Je kaart is een plaatje, mooi ingekleurd en de kleuren van het gebruikte papier passen er perfect bij.
    Het model van de kaart is ook mooi.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige kaart Ins. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk je winterse kaartje in rood tinten Ina en gefeliciteerd met je winners, je hebt deze prachtige digi vast uitgekozen van je prijs.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihi.... ja dat wilde ik ook zeggen. De ergste sneeuwbuien zijn geweest... je kaart is prachtig. Zo mooi gekleurd en de vorm is ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a truly beautiful shaped Christmas card, Ina! Thank you for sharing your lovely card with us on the Lemon Shortbread Challenge Blog. Good luck with your entry and hope to see you again.
    Hugs, Lori (DT at Lemon Shortbread)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a pretty card. Love the shape of the card too. Thanks for playing along with us at Penny's.

    DT Stacey
    www.butterflycreations.blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous creation! Thanks for joining us for Week 3 at Gem of a Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Just beautiful. I love the layers and that gorgeous flower. Thanks for sharing with us at Polkadoodles this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cute card. Thank for sharing it with us at the Polkadoodles challenge Janet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So cute - love the shape and all the embellishments.

    Thanks for joining us at Penny's Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een lief kaartje.
    Dank je wel voor je deelname aan penny's
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card. Love the shape. Thank you for sharing with us over at Cute As A Button. We hope to see you again.
    ~ DT Gale

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Ina!
    Van harte ook met je winnende kaarten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card and lovely image. Thanks you for joining with us at Digi Choosday Crafting challenge. Good luck with your entry
    Maritza DT

    BeantwoordenVerwijderen