maandag 22 maart 2021

Baby boy

 Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met een digi van Lotv.Ik heb deze digi gebruikt : Cute Bear 1.
Ik heb een mal van Studio Light gebruikt.Ik vind dit echt 
een hele mooie mal!
Het papier is van Maja Design,Vintage Baby. Het is een al wat oudere lijn maar hij blijft mooi.
De mallen zijn van Marianne Design.



Ik heb de digi ingekleurd met Derwent Lightfast potloden:

Beer: Persian Orange - Chocolate - Yellow Ochra - Sienna - Van Dyke Brown - Brown Ochre
Knuffel: Midulta Marine - Sapphiro
Achtergrond: Possil Grey - Warm Grey - Granite Brown Ochre



Ik wil mijn kaart mee laten doen bij:


Met deze kaart stond ik nog in de top 3 bij Creative Crafters.







Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart. 
Fijne dag nog en tot de volgende keer.

15 opmerkingen:

  1. Wow wat een beauty van een kaart! De kleuren zijn bij elkaar heel erg mooi en zo mooi afgewerkt alle randjes. De digit ook heel mooi ingekleurd.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie lieve babykaart Ina. Leuk model en het afdrukje is erg schattig.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow this is beautiful! I love the sweet bear! Thanks for joining our challenge this week!  I hope to see you in the next one! 
    Hugs, Joy
    JoyWilsonInk
    Digi Choosday DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig babykaartje heb je met die leuke stans gemaakt Ina..en het super schattig stempeltje heb je prachtig ingekleurd!!
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So sweet. Awesome design, image and coloring. Thanks for sharing over at Crafty Sentiments.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super lief babykaartje! Mooi model kaart

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stans van studio light hè, je beertje staat super mooi in de picture en is prachtig ingekleurd, heel lief kaartje Ina!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart die mal staat bij mij ook op het wensenlijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig babykaartje Ina. Gefeliciteerd met je top 3 plekje.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is a fabulous creation - any new mother would love it!

    Thank you for joining us this week at Dream Valley Challenge
    Sharon – Dream Valley Challenge Designer
    http://glittertastic.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous creation! Thanks for joining us for Week 12 at Polkadoodles Craft Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A lovely cute image and a great card shape too.

    Thanks for sharing it with us at Penny's Challenge Blog.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kaartje. Dank je wel voor je deelname aan Penny's.
    Groetjes Geesje (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such a cute card!
    Thanks for linking up at Polkadoodles Craft Challenge.
    Ana

    BeantwoordenVerwijderen