donderdag 14 oktober 2021

Van harte beterschap

 Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik heb gemaakt voor de
challenge van Marianne Design.Daar willen ze graag beterschap-
kaarten zien.
Dit is mijn kaart geworden.



Ik heb de volgende materialen gebruikt:

Pretty paper bloc Cote 'D Azur, PK 9146
Creatable LR0230
Creatable LR0470
Craftable CR 1212
Craftable 1279
Stempel CS0852
Plaatje Mattie's Mooiste MB0180

Ik wil mijn kaart mee laten doen bij:


Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Fijne dag nog en tot de volgende keer.

Groetjes Ina

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige nautische kaart. Superleuk samen gesteld. Het is mij afgelopen zomer niet gelukt om dit soort kaarten te maken… maar ik hou er erg van. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt Ina! Daar knapt de zieke zeker van op.
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje is het geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "beterschap" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie beterschapskaart Ina, daar kan je vast wel iemand blij mee maken,
    bedankt voor het meedoen met onze beterschap challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt marianne design challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart!
    Gezellig dat je meedoet met onze "Beterschap" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie beterschapskaart!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Ina,
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Ina. Ik denk dat je daar iemand heel blij mee maakt.
    groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Ina!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen