vrijdag 4 februari 2022

Bella Bear with lots of Parcels/Gifts - Polkadoodles

 Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met een digi van Polkadoodles,Bella Bear with lots of Parcels.
Ik heb deze keer een Go - Kreatemal gebruikt als basis voor mijn kaart. Het papier is van Maja Design.
De stansmallen zijn van Marianne Design en Magnolia.



Ik heb de digi ingekleurd met Derwent Lightfast en Faber Castell potloden:

Muts,kado,jas: Olive Earth - Folliage - Seaweed - FC 174
Muts,strik,envelop, sjaal,schoenen: Cherry Red - Derwent Red - Oyster - FC 194 - 225
Huid: Mars Violet - Fossil Grey - Sienna - Dusky Pink
Ondergrond,achtergrond: Mars Violet - Dusky Pink - FC 172 - 231


Ik wil mijn kaart mee laten doen bij:


Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.






8 opmerkingen:

  1. Gorgeous, love all those fabulous embellishments and the colour combo!
    Thank you for joining us at Polkadoodles Gem of a Challenge! Jane S (DT) Paper, Pencils & Pretty Things! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoepie. Superleuk deze beer. Geweldig mooi ingekleurd. Het is een prachtige kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful coloring and layers! I love your creativity! Thanks for participating in A Gem of a Craft Challenge! ~Michelle, DT Polkadoodles

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A beautiful card! Love the design ad how you framed your main image. Thanks for joining us at Addicted to Stamps and More!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a sweet card! Love it! Thanks for entering the Digi Choosday Challenge!! - Linh (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig, mooi ingekleurd. Leuk dat je meedoet bij Penny's paper challenge. Groetjes Ela DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card!
    Thanks for sharing with ATSM!

    BeantwoordenVerwijderen