dinsdag 25 juli 2023

Polka Doodles - Watering can with flowers

 Hallo allemaal,

 Het is al weer een tijd geleden dat ik jullie een kaart heb laten zien.
 Door verschillende prive omstandigheden lukte het helaas even niet.

 Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien met een digi van Polka 

  Het papier is al een oudje en is van Me to You,Spring Chic.


 
Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell potloden:

Gieter: 119 - 120 - 128 - 140 - 146 - 246
Bloem: 105 - 119 - 128 - 183
Bladeren: 168 - 170 - 174
Achtergrond: 172 - 272

Ik wil mijn kaart mee laten doen bij:



Ik ben weer benieuwd wat jullie van mij kaart vinden.
Fijne dag nog en tot de volgende keer. 





6 opmerkingen:

  1. Heel mooi gekleurd weer Ina! En tot in de puntjes afgewerkt: heel mooi kaartje!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful card
    Thank you for joining us at Penny's Paper Crafty Challenge good luck Ginny DT
    Penny's Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en mooi gekleurd. Dank je wel voor het meedoen aan de Polkadoodles challenge deze week. Succes.

    Groetjes Renske Polkadoodles DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne weer een kaartje op je blog te zien Ina!
    En wat een prachtige kaart; hele mooie zachte kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love your card. So pretty. I love the softness. Thanks for playing along with us at Let's Craft and Create. Deanna DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you for joining challenge The Paper Shelter DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen