donderdag 15 oktober 2015

For you

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met de swing card van 
 Dutch Doobadoo. Ik heb daarvoor het papier van Pion Design,
Paris Flex Market gebruikt. Echt geweldig mooi papier om mee te werken.


Aan allebei de randen van de kaart heb ik de mal van 
Noor! Design, 6002/0362, gebruikt. Ik heb de mal twee
keer uitgestansd.


Het plaatje, ook van Pion Design, heb ik op een spelbindermal 
geplakt. Aan de zijkanten nog wat vlinders geplakt.
De ronde mal,6002/0379, heb ik twee keer uitgestansd in roze
designpapier en wit cardstock. 


Het plaatje weer verwerkt met de spelbindermal. Hier onder
nog een foto maar dan meer van de zijkant.


De tekst "For You"gestempeld op kleine ronde mal van
Noor! Design,6410/0317. Aan de zijkant een toef met 
bloemetjes met daaronder de veer,6410/0317 geplakt.


Ik wil mijn kaart mee laten doen met de volgende challenge;

Card and scrap
Inky chicks
In the pink
The Ribbon Girl
Creative Card Crew
Crafty Catz
Kort o Mania
Kreativ Scrapping
Duymelot
Let's craft and create

Dit was mijn tweede bijdrage als gastdesigner van
Dutch Doobadoo.Ik vond het heel leuk om met deze swing card
aan de slag te gaan.Het was even puzzelen, maar het
toch gelukt!
Weer bedankt dat je een bezoekje bracht aan mijn blog.
Fijne dag nog en tot de volgende keer!


23 opmerkingen:

  1. Romantisch mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend! Leuke nieuwe mal van DDD ligt hier nog niet in de winkel helaas.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een prachtige bijdrage heb je ingeleverd. Ook deze is weer prachtig afgewerkt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave creatieve Ina, de romantiek spat ervan af. Het Pionpapier is echt heel mooi, ook de nieuwe mal van DDD is erg leuk.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart met een mooie vorm. Het papier en plaatjes zijn prachtig en ook hele mooie malletjes gebruikt, top Ina!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zelf ben ik ook fan van dit mooie papiermerk en je hebt het prachtig gebruikt. Wat een beeldschone en romantische kaart is dit geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vandaag een foto in de G-gids gezien van je schoonouders die ondanks 55 jaar getrouwd waren, leuk! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Ina! Prachtig DP en zulke mooie details weer :) Echt top!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ina,
    je hebt een prachtige kaart gemaakt met het papier van Pion, leuke plaatjes, mooi model, een romantische kaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een PRACHTIG kaartje heb je gemaakt Ina, zo een leuk modelletje en prachtig DP met geweldig mooie details...heel chique...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pretty, pretty card. Love all the details! Thanks for joining us at Creative Card Crews ribbon challenge. Vicki DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Ina!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze kaart heb je erg mooi gemaakt! Prachtig modelletje, leuke kleurtjes en malletjes!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ina super kaartje hoor ... De mal lijkt mij prachtig (ik heb hem ook pas) prachtig papier en plaatje heb je gebruikt ... Heel knap gemaakt weer ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stunning card !
    Thanks for joining us at Let's Craft and Create Challenges blog and Good Luck

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nydelig kort med mange flotte detaljer.
    Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
    Klem Sissel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Stunning! Thank you for sharing your project at Lets Craft & Create challenge Mary DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Ina,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Mooie kleuren heb je gekozen. Leuk dat je mijn volger bent geworden, ook ben ik bij jou volger geworden. Missen we niets meer van elkaar :)

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart Ina , en helemaal mijn kleur.
    Dankjewel voor je berichtje in ons gastenboek.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sophistication and beauty all wrapped up in one little card! Thanks so much for joining us at Let's Craft & Create.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely card!

    Thank you for participating in our challenge at Kreativ Scrapping!

    DT Linda :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gorgeous card, so elegant! Thank you for joining us at Let's Craft and Create! Good luck!
    Catherine DT

    BeantwoordenVerwijderen