woensdag 7 oktober 2015

Let it be winter

Een poosje geleden kreeg ik van Joyce de vraag of ik 
Gastdesigner wilde zijn bij Dutch Doobadoo. Ik vond dit erg 
leuk. Ik ben aan de slag gegaan met de Shape art bel.Ik gebruik 
de shape art mallen erg veel. Elke keer heb je weer iets nieuws. 


De grootste mal heb ik overgetrokken op kraftpapier.
De kleinere maat uit cardstock en daaronder het designpapier 
van Joy!crafts, Be Mary.


Onder de klok heb ik de sterrenrand, 6002/2042, gebruikt. 
Het plaatje van het meisje heb ik op de ronde mal, 6002/0379,
geplakt. Het woord winter, 6002/2033, heb ik twee keer
uitgestanst in kraft en cardstock.


De bloem is van Magnolia.  Onder de bloem  het nieuwe
takje .6003/0059, geplakt. Alle mallen zijn van Joy!crafts.


Ik wil mijn creatie mee laten doen bij:


Ik benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden.
Een fijne dag en tot de volgende keer!

17 opmerkingen:

  1. Heel mooi weer Ina! Heel mooi hoe je de DDBD mal hebt verwerkt en het mooie vintageplaatje erbij :) De tak en de bloem zijn een heel mooi detail en de 'stermal en de ronde mal een mooie touch met de tekst erboven :) Gefeliciteerd met jouw gastdesignerschap! Dik verdiend :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige lieve kerstkaart in een mooie vorm!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje als gastDT'er! alles heel mooi gecombineerd, basismodel blijft nog mooi zichtbaar; heel mooi gemaakt!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Je hebt een te gekke kaart gemaakt, super mooi ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een bjoetie van een vintahe kerstklok een lust voor het oog.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een "Bel-le creation" Ina, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een gave creatie gemaakt Ina,
    ik vind het lastig om met de DutchDD mallen te werken..maar vrijwel iedereen is er enthousiast over, gelukkig..
    Je hebt de bel prachtig -aangekleed-
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supersss!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk Ina, dat je gastdesigner mag zijn. Dan heb je vast je ogen uitgekeken toen er met de post een pakket met producten werd bezorgd!
    Je bel is prachtig geworden, mooie kleuren en kerstroos.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Ina, deze van DDD is ook wel heel erg leuk!
    Ben benieuwd naar je vokgende creatie.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kerstkaart!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een schitterende creatie met de klok gemaakt Ina. Mooie inspiratie voor mij ik heb de klok pas ook gekocht op de beurs in Hardenberg, maar nog niets mee gemaakt.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A beautiful creation! Thanks for playing at Creative Inspirations this week! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi Ina, lekker vintage sfeertje!!!
    LG Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend mooie kaart is het geworden een beauty.
    Lieve groet petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a lovely card!
    Thank you for playing with us at Kreativ Scrapping!

    DT Linda :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Så lekkert kort! Takk for du deltar hos kort o mania! Dt Ane ☺

    BeantwoordenVerwijderen