dinsdag 13 oktober 2015

Gefeliciteerd

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met materialen van 
Marianne Design. Ik heb een tijdje terug bij het 
Challenge blog van Marianne Design een candy gewonnen.
En met die materialen ben ik aan de slag gegaan.


Bovenaan de kaart heb ik de mooie druiventros van
Petra, LR 0366, gebruikt. Aan de zijkant rechts nog
een paar wijnglazen,LR 0367. Het plaatje heb ik onder de 
ovale mal, LR 0240, geplakt. Het papier is van Shabby Chic,
PK 9121. De tekst "Gefeliciteerd"is van Nellie Snellen.
Deze heb ik twee keer uitgestanst en over elkaar heen geplakt.

Ik wil mijn kaart mee laten doen bij;

Crafting from the heart

Leuk Lia dat je mijn blog hebt gevonden. Ik ben ook bij jouw
volger geworden. Ik hoop dat we inspiratie bij elkaar op doen.

Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Ik vind het altijd leuk om jullie reacties te lezen!
Fijne dag en tot de volgende keer!


12 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je met je gewonnen spulletjes gemaakt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de spulletjes van jouw gewonnen candy Ina!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ina,
    je hebt een mooie, warme kaart gemaakt met de gewonnen spulletjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Ina!
    Leuk héals je met gewonnen spulletjes aan de slag kan!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie felicitatiekaart Ina. Mooie stansen heb je gewonnen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi je vintagekaartje Ina, echt een feestelijk kaartje met hele leuke stansjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is toch een bekroning op je werk Ina, als je een candy wint.
    Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is so lovely. Thank you for sharing this with us over at Crafting from the Heart. Sue DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi kaartje Ina ... Prachtige malletjes heb je gebruikt !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your card is gorgeous !
    Thank you for joining us at Craftyhazelnuts !
    Good Luck and hope to see you again.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow I love this card! The framing of the image is perfect1 Thanks so much for joining us this week at the Creative Fingers challenge, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous card ,a nice greeting card indeed! It is great that you shared this nice card with us at Marianne Design Kreadivas challenge this month! Good luck !
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen