maandag 10 oktober 2016

Purple flower girl

Hallo allemaal,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Kleuren met potloden.
Het thema is gebruik stansen en of ponsen. Niet echt moeilijk,
dus doe gezellig mee. We hebben deze keer een mooie digi ontvangen
van Rick St Dennis. Ik ben aan de slag gegaan met de digi Babette.


Ik heb weer een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Toch wel erg 
favoriet bij mij! Het mooie papier is van Joy!crafts, Lavender.
Prachtig papier in lila en paars tinten.


In het midden heb ik de Go Kreate mal Frilly 2 gebruikt. Onder
de mal de hartjes mal van Magnolia geplakt.Op de Go Kreate mal heb 
heb ik de digi geplakt, die ik langs de rand heb uitgeknipt.


Het hekje en de bloemetjes zijn ook van Magnolia. Onder de bloemetjes
een takje van Joy!crafts. De strik bovenaan de kaart vastgezet met een brad.
Verder nog wat plakparels en een vintage sticker van de Action.

Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell potloden:

Huid: 131 - 132 - 189
Ogen: 140
Haar: 179 - 180 - 183 280 -283
Haarband en jurk: 136 - 160 - 249
Mand: 179 - 280 -283
Schoenen: 199

Ik wil mijn kaart mee laten doen bij:

Fussy and fancy Friday, Shaped card, Lace, Dies



Leuk Alice en Karin dat jullie volger bij mij zijn geworden.
Ik ben ook al bij jullie volger geworden. Leuk om zo inspiratie
bij elkaar op te doen.
Ik wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende keer.













22 opmerkingen:

  1. Mooi lief kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Ina, leuk is je digi van het schattige meisje ook de kleurencombi met paars vind ik erg geslaagd.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card. I love the fold. Thank you so much for joining us at Crafty Sentiments Designs. Good luck!!! Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Ina.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a super sweet project you have for us today, so well thought out and put together a fabulous Creation Beautiful in every way, we are so lucky you have entered our VILDA STAMPS challenge blog
    so beautiful to look at good luck hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is mooi! super mooi papier en afbeelding.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ina, wat een mooie kart is het. Ik hou van paars en de digi is ook erg leuk! En wat een challenges heb je gevonden, zeg!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart Ina, dank je wel dat je meedoet met de challenge op Creackicky's. Groetjes DT member Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart Ina. weer heel erg mooi gemaakt. leuke kleuren. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke digi en een prachtig model kaart. Heel mooi resultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend Ina, prachtige digi met heel veel moois om haar heen en in het paars.
    Top kaart!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart!! Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Crea Chicky’s Veel succes!!
    Jolanda
    (DT lid)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Absolutely gorgeous!..Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Wendy DT World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow I love this. It is stunning. What gorgeous image, colours and design. You have photographed your project so perfectly on your blog too. A real pleasure to visit your blog and view your work. Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love this. The layout is pretty cool. Thanks for joining us over at Cute Card Thursday.
    Andrea.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a beautiful card. Thanks for joining us at Petal Lu, Nicola X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous card. Love how you've framed this cute image. Thanks for playing along with us at Fussy and Fancy. hugs, Pat K x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige creatie , wow en de kleuris ook zo mooi, top
    groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, this is such an Elegant and Beautiful card! I just love all the details that you added to this! Thank you for joining our challenge over at the Vilda Stamps Challenge Blog! DT Mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fab card! Love the shape! Thanks for joining us at Craft Your Passion Challenges! Good Luck! Valentina DT

    BeantwoordenVerwijderen