woensdag 26 oktober 2016

Winter greetings

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik heb gemaakt
voor het blog kleuren met potloden.
Ik heb deze keer een winters kaartje gemaakt. We komen steeds 
dichter bij de kerstdagen en dan heb je toch weer een aantal
kerstkaarten nodig.De basis is een Go Kreate mal, die heb ik 
uitgestanst uit kraftpapier. Daar op heb ik het papier van Studio Light 
geplakt, Frozen Forest. Echt heel mooi papier.De stempel is van 
 Magnolia.  Ik heb de stempel op een spelbinder mal geplakt en gemat
 op het design papier.


Onder de mal heb ik kant geplakt. Aan de bovenkant nog een dubbele
strik en vastgezet met een brad en er een leuke bedel aan gehangen
van een sneeuwpop. Op de stempel en de bomen nog Foam Ball Clay 
gebruikt.Zulk leuk spul. De bloem is gemaakt met een mal van Magnolia 
en vastgezet met een brad. Nog wat sneeuwvlokken aangebracht met 
Winter Decor Snow van Leanne Creatief. De sterrenrand, het takje,
de post stamps en de schaatsen zijn van Joy!Crafts. De bomen zijn 
van  een spelbindermal. Ik heb de stempel ingekleurd met Faber 
 Castell potloden.Ik heb de volgende kleurnummers gebruikt:

Gezicht: 131 - 132 - 189
Haar; 172 - 180 - 185 - 280
Muts,wanten en broek: 176 - 179
Schoenen en jas: 180 - 199 - 231 - 233 - 274
Appels: 173 - 190 - 191
Pakje: 132 - 180 - 189 
Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Doen jullie nog gezellig mee met de lopende challenge? Je kan nog
mee doen tot en met 7 november.
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.


20 opmerkingen:

  1. Het is een schitterende kaart Ina.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een beauty van een kerstkaartje Ina....er is weer zoveel moois op te bewonderen....TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtige kaart heb je gemaakt Ina
    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw Ina ik ben blij dat ik bij jou ook vaak van die prachtige vintage kaartjes zie...echt genieten!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Ina! Mooi die bruine kleur met dat wit en zoveel prachtige mallen gebruikt.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a beautiful card with fabulous details! Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card you made :-))
    Thank you for joining us at Scrappin4Fun challenge.
    Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi winterkaartje Ina leuk gedaan met het kantje er onder.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gorgeous Christmas creation. Love the fabulous details in your design and colours used in this project. Your image is so beautifully coloured too. Nice work and beautifully photographed for your blog. Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie winterse kaart Ina. Super zoals je Edwin van kleur hebt voorzien en je kaart is mooi gedecoreerd vind ik. Ik zie duidelijk je laagjes dus dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stunning card Ina, love all the details
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful card, thanks for joining us at Christmas card challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super mooie kerstkaart Ina! Prachtig gemaakt met zoveel mooie lagen en details erop verwerkt. Het stempeltje is schattig en mooi gekleurd! Leuk dat je ook meedoet met onze challenge bij Addicted to Stamps, bedankt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful Christmas card love the embellishments and texture----Thank you for joining us at Crafting From The Heart
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful winter card! Thanks so much for sharing with us at Addicted to Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Great Christmas card, I love your colThanks for join us at Crafty Sentiments designs, good luck and hope to see you next time. Hugs Beatrizor combo.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a wonderful card.
    Hugs
    Kuni
    my new challenge blog start on the 10th novemver and i hope to see you.
    http://sweetstamperschallenge.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Stunning card. Thanks for joining us over at Petal Lu, Nicola X

    BeantwoordenVerwijderen