dinsdag 4 oktober 2016

Zakhorloge

Voor de verjaardag van mijn vader maakte ik dit zakhorloge.
Hij werd 80 jaar. Het horloge is van Let's get Bizzee .
Ik heb het mooie papier van Maja Design gebruikt.Vintage Autumn Basics.




Ik heb het horloge eerst geverfd en daarna beplakt met papier.
Ik heb weer een aantal materialen van de De hobbykaart gebruikt:

Cijfers van Craft Emotions
Kraft paper ballonnen
Kraft paper klokken
Waxkoord
Tandwielen
Gears van Joy!crafts-6002/0287
Mal 6002/0367 Joy!crafts
Klok van MD CR1234

Verder heb ik de ballon en het klokje ingekleurd met
potloden. Nog wat ballonnen uit het papier van Maja geknipt,
een strik gemaakt van seambinding lint,wat labels,een klokje
en wat bloemetjes maken het geheel af.
Bovenaan het zakhorloge met kraft touw een strik gemaakt.
Mijn vader was er erg blij mee.

Ik wil mijn creatie mee laten doen bij:

Craft your passion
Crafting from the heart
Crafty Ribbon
Brown Sugar
Inspiration Destination
A snowflakes promise
Crafting with friends
Petal Lu
Crafty Gals corner
Crafty Girls Creation
Creative Inspiration{ribbon/flowers/distress

Ik heb nog bij A snowflakes promise een prijs gewonnen met deze kaart.


 En bij Crafty Cardmakers was ik een winner met deze kaart:





Ik wil jullie nog bedanken voor de leuke reacties die ik kreeg
op mijn winterkaart. Elke keer weer leuk om die te lezen.
Een fijne dag nog en tot de volgende keer.

Groetjes Ina

14 opmerkingen:

  1. Schitterend horloge Ina. Kan me voorstellen dat je vader er blij mee was. En gefeliciteerd met je winnende kaarten. Erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi Horloge 80 jaar wat een mooie leeftijd.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supersss!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A fab creation, he is sure to love, thanks for sharing with A Snowflakes Promise!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful, thanks for playing at crafty ribbons. I have som cany on offer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat gaaf Ina, zal hij bijzonder blij mee zijn. Echt een sieraad. Hobbygroetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Keigaaf Ina, wat is je vader verwend met zo'n mooie kaart...nog Gefeliciteerd! Ook van harte met je winnende kaartjes hoor!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ina,
    leuk dat je weer in de prijzen viel, het zijn ook prachtige kaarten.
    Het zakhorloge voor je vader is super, heel mooi aangekleed..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart voor je vader Ina!
    Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je vader en ook proficiat met je winnende kaarten; het zijn ook juweeltjes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is a really lovely time themed project, I love all the details.It would be fantastic if you shared this creation at Anything goes September link-up, Just keep on creating
    Susan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een prachtige zakhorloge en gefeliciteerd met je winnende kaartjes.Ina
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful project. Love the shape and the way you've embellished it. Thanks for sharing at Craft Your Passion and hope to see you again. Good luck.
    - Khushboo, DT
    http://snowflakesandlilies.blogspot.in

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love your idea! Good job :) Thanks for joining us at Craft Your Passion Challenges and good luck! Hugs, Valentina DT

    BeantwoordenVerwijderen